Naamcreatie is een specialistisch vak. Ons vak. Het mooiste moment van ons vak is, wanneer het nieuwe merk gelanceerd wordt en daadwerkelijk de markt opgaat. En dat we onze ontwerpen uiteindelijk in allerlei media tegenkomen.

Onze nieuwste lancering is die van het nieuwe hypotheeklabel van Conneqt: HollandWoont®.

HollandWoont
Conneqt vroeg Naem een merknaam te ontwikkelen voor een nieuwe hypotheekvorm.
Deze hypotheek valt volledig onder de NHG (Nationale Hypotheek Garantie).
De merkwaarden voor de nieuwe naam waren:

  • Geloofwaardig
  • Nuchter
  • Eenvoud (down to earth)
  • Scherp geprijsd
  • Vriendelijk / Menselijk

Binnenkort zullen we dit naamcreatieproces uitgebreid beschrijven onder Showcases op onze website.
Hier zullen we dieper ingaan op het creatieproces, doelgroepafstemming, juridische merkregistratie en onderzoek en alle do’s & don’ts binnen het naamontwerp traject.

Maar voor nu willen we het team van Conneqt feliciteren met de succesvolle lancering van HollandWoont®!
Wij zijn ervan overtuigd dat deze sterke en duidelijke merknaam er mede voor zorgt dat HollandWoont haar propositie waarmaakt binnen de Nederlandse hypotheekmarkt. En hier zijn we zelf ook stiekem erg trots op.

Conneqt is onderdeel van de Blauwtrust Groep. Binnen deze groep vallen ook De Hypotheker, Quion en Dutch Mortgage Portfolio Management (DMPM). Alle bedrijven vertegenwoordigen een specialisatie waarmee de Blauwtrust Groep in staat is om complete dienstverlening voor institutionele investeerders aan te bieden waarmee ze geld kunnen investeren in de Nederlandse hypotheekmarkt door middel van een hypotheek.

Leave a Reply